چگونه با چشم لبخند بزنیم

چگونه با چشم لبخند بزنیم

لبخند زدن با چشمانتان که “لبخند دوشن” یا “لبخند زدن” نیز خوانده می شود ، باعث می شود به نظر واقعی خوشحال باشید. لبخند زدن با چشمان ساختگی سخت است ، و به شما کمک می کند افکار خوب را هدایت کنید بنابراین صادقانه تر به نظر می رسید. هنگامی که واقعاً در آن مهارت پیدا کردید ، حتی می توانید فقط با استفاده از چشم های خود لبخند بزنید!


یاد بگیرید لبخند واقعی شما چگونه است. دانشمندان بیش از 50 نوع مختلف لبخند را مشخص کرده اند و تحقیقات نشان می دهد که صادق ترین لبخند لبخند دوشن است - لبخندی که به سمت چشم هل می دهد. [1] دلیل اصیل تر بودن عضلات مورد نیاز برای لبخند واقعی با چشم ما غیر ارادی است. آنها فقط درگیر یک لبخند معتبر هستند ، نه در یک لبخند ادب . هر زمان که لبخند می زنید زیرا چیزی شما را خوشحال می کند یا به نظر شما خنده دار است ، هر بار که لبخند شما احساس واقعی شما را بیان می کند ، چشمان شما همراه با لب های شما لبخند می زند آنها از گوشه ها چروک می خورند به طوری که تمام صورت شما کاملاً درگیر لبخند به نظر می رسد.
به عکسهایی از خود نگاه کنید که هنگام خندیدن گرفته شده اید ، یا با تماشای یک چیز خنده دار خود را در یک خنده شکم مشغول کنید و سپس سلفی بگیرید. اطمینان حاصل کنید که وقتی عکس شکسته است واقعاً احساس خوشبختی می کنید.
اکنون تصویر لبخند خود را با خوشحالی با تصویری از خود مقایسه کنید که نوع لبخندی جعلی و فانوس مانند را ارائه داده اید و احتمالاً برای ده عکس مدرسه برق زده اید. تفاوت در چشم ها را می بینید؟

 

تفاوت را در چهره خود احساس کنید. اکنون که تفاوت را مشاهده کردید ، به احساس آن فکر کنید. یک لبخند واقعی که چشم و دهان شما را درگیر می کند ، معمولاً احساس راحتی ، طبیعی و خوبی دارد. این را با احساسی که در هنگام لبخند زدن وقتی شخصی می گوید “پنیر” مقایسه کنید: بعد از چند ثانیه نگه داشتن بیان ، عضلات صورت شما خسته می شوند.
هنگامی که احساس لبخند زدن را با چشمان خود شناسایی کردید ، سعی کنید آن را بخاطر بسپارید. هنگام لبخند زدن ، درگیر کردن تمام صورت خود را تمرین کنید. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید ، راحت تر خواهد شد.
از طرف دیگر ، به یاد داشته باشید که وقتی با چشمانتان لبخند نمی زنید چه حسی به شما دست می دهد. هنگامی که این احساس اجباری قصه گویی صورت شما را به خود جلب می کند ، خواهید توانست لبخند خود را اصلاح کنید تا جلوه واقعی تری به شما بدهد.

 

تقلید از لبخند دوشن را تمرین کنید. حتی اگر کمی مشکل باشد ، شما می توانید با کمی تکان دادن چشم از این نوع لبخند تقلید کنید و بالشهای کوچک زیر چشم خود ایجاد کنید. به آینه نگاه کنید و آن را امتحان کنید. اگر هنگام تلاش برای انجام این کار ، پاهای کلاغ را در گوشه چشم خود تولید کنید ، به درستی این کار را انجام می دهید. هنگامی که به تکنیک چشم خندان تسلط پیدا کردید ، می توانید از آن برای جلا بخشیدن به لبخندهای بسیار حیله گر یا کم نور استفاده کنید.
هر بار که لبخند می زنید ، مهم نیست که چه دلیلی دارد ، سعی کنید به یاد داشته باشید که کمی چشمانتان را بریزید. زیاده روی نکنید ، در غیر این صورت صورت شما مخدوش به نظر می رسد. فقط کمی چشمه چشمک چشم مناسبی را به چشم شما اضافه می کند.
سعی کنید در حالی که چشمانتان را چشمی می زند ارتباط چشمی برقرار کنید تا تأثیر زیادی روی شخصی که به او لبخند می زنید داشته باشد.


لبخند فقط چشم را امتحان کنید. آیا احساس می کنید به دوشن کلاسیک تسلط دارید؟ آن را بدون لب خود امتحان کنید. کسانی که واقعاً در لبخند زدن با چشم مهارت دارند ، می توانند خوشحالی یا شادی را بدون حرکت دادن دهان ابراز کنند. این بدان معنا نیست که دهان شما باید اخم کند ، اما سعی کنید آن را بی حرکت نگه دارید در حالی که با چشمانتان لبخند می زنید.
این نوع لبخند وقتی بخواهید رمز و راز بازیگویی را بیان کنید ، استفاده از آن خوب است. این برای زمانی است که شما نمی خواهید با شکستن در یک پوزخند گسترده خیلی چیزها را ببخشید. شما به سادگی می خواهید پیش بینی کنید که از شرایط راضی هستید.
شما می توانید بدون استفاده از دهان خود لبخند بزنید که باید مدت زمان طولانی حالت زیبایی را روی صورت خود نگه دارید. بیایید بگوییم شما در یک جلسه طولانی هیئت مدیره هستید و می خواهید به نظر برسید بدون اینکه جعلی به نظر برسید اوقات مناسبی دارید لبخند زدن با چشمان شما را نزدیک و مثبت نشان می دهد.

به افکار مثبت بیندیشید. لبخند اصیل از شادی واقعی ناشی می شود. مطالعات در مورد آنچه که باعث خوشحالی مردم می شود نشان می دهد که این امر ارتباط زیادی با کالاهای مادی یا موفقیت های بزرگ ندارد. به نظر می رسد نگاه شما به زندگی کم است. به عبارت دیگر ، سعی کنید چگونه خوش بین باشید و لبخندهای واقعی در طول روز بر روی صورت شما ظاهر می شود.
به این فکر کنید که چه کسی بیشترین لبخندهای اصیل را دارد: بچه ها! آنها به اندازه بزرگسالان نگران نیستند زیرا زندگی پیچیدگی کمتری برای آنها دارد. سعی کنید به دنبال رهبری آنان و پشت گذاشته و بازیگوش !
سعی کنید خود را مجبور به لبخند زدن نکنید مگر اینکه واقعاً احساس خوشبختی کنید. از مردم پسند بودن دست بردارید. اگر به منظور مودب بودن و پذیرفتن مدام لبخند می زنید ، به شدت چهره خود را کنترل می کنید و به لبخند دوشن خود فرصت زیادی برای درخشش نمی دهید. لبخند واقعی از شادی شخصی شما ناشی می شود نه از شخص دیگر.

مکان خوشحال خود را پیدا کنید. وقتی در موقعیتی قرار می گیرید که باعث نشاط شما نمی شود ، اما نمی خواهید به نظر برسد که اوقات خوبی دارید ، باید مکان خوشحال خود را پیدا کنید. به چیزی فکر کنید که باعث می شود از شادی بپرید ، چیزی که لبخند را بدون شکست به لب می آورد.
این تمرین به شما کمک می کند آنچه واقعاً شما را خوشحال می کند تشخیص دهید. به آینه نگاه کنید و همه چیز زیر چشم خود را با دستمال یا موارد مشابه آن بپوشانید. سپس شروع به فکر کردن یا بلند صحبت کردن درباره خوشترین خاطرات خود کنید. با این کار لبخند بزنید. خواهید دید که در بعضی از نقاط ، چشمان شما “چشمک می زند” و در نزدیکی شقیقه های خود چروک های “پاهای کلاغ” ایجاد می شود. لبخند دوشن شما وجود دارد! نزدیکترین چیزی که می خواهید با چشمان فرمان به لبخند بزنید ، کانالهای شادترین خاطرات خود است و اجازه می دهد صورت شما بقیه کارها را انجام دهد.


به لبخند خود اطمینان داشته باشید. اگر مشغول رنگ یا راست بودن دندان ها ، برجستگی لثه ها ، بوی نفس و … هستید ، ممکن است ناخودآگاه لبخند خود را خفه کنید زیرا احساس خجالت می کنید. مراقبت از مسائلی که شما را از لبخند کامل منصرف می کند ، به داشتن لبخندی روشن و اصیل کمک می کند. [2]
برای مراقبت از دو منبع خودآگاهی که به راحتی قابل رفع هستند ، به سفید کردن دندان ها و خلاص شدن از شر بوی بد دهان خود بپردازید.
اگر واقعاً می خواهید دوشن را تکان دهید ، چشمان خود را نیز بازی کنید. ابروهای خود را حفظ کرده و کمی آرایش چشم استفاده کنید تا چشم های شما برجسته شوند.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.